人気ブログランキング | 話題のタグを見る

誕生日のこと 22nd birthday



昨日は22回目の誕生日でした。
初めて海外で誕生日を迎えました。

サプライズパーティーがあるよと前日に教えてもらい(笑)、
9日午前0時をはさんで、寮の庭(?)のテーブルでたくさんの人にお祝いしてもらいました。
バースデーカードも、プレゼントもたくさん頂きました。
嬉しかったー

おめでとうと言ってくれて、
textやメールを送ってくれて、
電話をくれて、

本当にありがとうございました。 とても素敵な誕生日になりました。

誕生日の願い、というより22歳の目標


・がんばれる人になる (21歳のときも同じ目標だった)
・周りの人、状況、そして自分にもっと、誠実に、優しくなる
・良い就職をする


・学ぶモードになる (学生生活もあと一年だもの・・・)
・良い卒論を書く (へこたれない)
・ヘタレない



写真は、寮の部屋の前の廊下から見える景色です




誕生日のこと 22nd birthday_c0106084_18421737.jpg

picture: from the hallway in front of my room

It was my 22nd birthday yesterday


Several days ago one of my close friends told me that they were holding surprise party for me   I guessed they were not planning to surprise me any more

I really appreciate that many people came to that party, sent me texts, e-mail, and called me… thank you so much

My wishes for my 22nd year of my life:

Serious:
・Do my best to do what I have to do (the same as 21st’s wish)
・Be sincere, kind, and nice to people around me and to myself
・Get a good job

Small:
・turn to ‘learning mode’
・stop being lazy
・think and act in smart way

oh no I’m writing different wishes in English and in Japanese…nevermind

by damekochan | 2007-02-10 18:51 | フィリピン - Philippines